woensdag 11 mei 2011

Hierbij zoek ik een welwillende sponsor voor de uitgave van mijn prima leesbare boek, bestaande uit drie adembenemende korte romans. Want weet u: Wij kunnen hiermee stunten! Hoe we dat zullen doen, leg ik u uit bij onze kennismaking. Mijn profiel: ik ben dan misschien geen taalpurist, IK HEB WEL EEN EN ANDER TE VERTELLEN! Er is bovendien mijn bijzondere ervaringswereld. In mijn teksten gaat het niet altijd daarover, maar vaak ook wel. Prima recensie eerder werk. Als u denkt: ah, dat lijkt me wel wat! Daar wil ik meer over weten? Een boek is tenslotte altijd interessant als relatiegeschenk naar uw klanten en prospecten toe en... het ligt morgen niet bij de aardappelschillen! Een boek heeft cachet en is tegelijk spotgoedkoop in productie! Een bescheiden investering van uw kant met een mooie uitstraling voor u en /of uw bedrijf! Voor die prijs heeft u nog amper een in het beste geval eenmalig gelezen advertentie, terwijl een boek toch een beetje een cultuurproduct is. Wat wilt u nog meer? Neem gerust contact op voor meer info. Wanneer u dat doet, onderscheidt u zich meteen van het overgrote deel van de mensheid die alleen maar praat en niets doet. Bent u die DOEN(ST)ER die er wel voor gaat? Vriendelijke groeten en tot weldra. Tjakaa!! Wel graag enkel serieuze reacties aub. Dank bij voorbaat
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten