maandag 27 december 2010

Meer dan 20 % korting op de laagste prijs. Reeds 1 bod van 620 euro binnengekregen (uit het buitenland). Ik wens echter geen Paypal-rekening te openen en wil mijn reflexcamera persoonlijk overhandigen. Welke Vlaming biedt 600 euro ?

Inhoud

Standaardpakket

Digitale spiegelreflexcamera met schouderriem

2 zoomobjectieven met lensdop : 18-55 mm SAL-1855 standaard en 55-200 mm SAL-55200-2 tele

Herlaadbare Lithium-ionen batterij NP-FH50

Batterijlader BC-VH1 met netsnoer voor 100-240 V

Hi-Speed USB 2.0-kabel

CD-Rom

Documenten : garantiebewijs van Sony Belgium (tot 6 december 2012), handleidingen voor camera, batterij en lenzen

Compatibele geheugenkaarten (niet bijgeleverd) : Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO-HG Duo, SD-geheugenkaart en SDHC-geheugenkaart (verkrijgbaar van 2 tot 32 GB, kostprijs vanaf 10 ¤)

Accessoires : kit ACC-AMFH

Draagtas met schouderriem LCS-SC12

Reserve herlaadbare Lithium-ionen batterij NP-FH50

Multi-coated lensbeschermer VF-K55MP

Kenmerken

14,2 MP (4.592 x 3.056 pixels)

Continuopnamen tot maximum 2,5 frames per seconde

Sluitertijden tussen 1/4.000 en 30 seconden

ISO van 100 tot 3.200

9-punts autofocus

Beeldstabilisatie voor trillingsvrije beelden

Kantelbaar lcd-scherm van 6,9 cm (= 2,7 “) met 230.400 pixels en met automatische helderheidsregeling (zelfs in de zon)

Histogram

Circa 500 opnamen met beeldzoeker (= met uitgeschakeld lcd-scherm) en 230 in live weergave + indicator voor de resterende batterijlevensduur + volledige oplaadtijd : circa 4 uur

Bestandsformaten : JPEG en RAW

Handige handleiding met informatie in grafische vorm

Bijkomende gegevens

Kostprijs bij online-aankoop op Sony.be : 700,00 ¤ (incl. btw) voor het standaardpakket + 110,00 ¤ voor de accessoirekit ACC-AMFH

Kostprijs bij fnac : 649,00 ¤ (incl. btw) voor het standaardpakket

Samen : 759,00 ¤

Een fotograaf uit de buurt van Mechelen adviseerde mij van minstens 650,00 euro te vragen, maar zo veel wens ik niet te vragen omdat ik niet zo veel nodig heb voor de aanschaf van een compact toestel

Nog 2 jaar waarborg

Levering

Pas gekregen als relatiegeschenk en nooit gebruikt. De verpakking werd enkel geopend voor de controle van de inhoud. Voor mij is een spiegelreflexcamera te groot en te omslachtig in het gebruik. Ik wens een compact all-in fototoestel met een groot zoombereik (30 à 35x optisch) te kopen, waarbij ik nooit van objectief of filter moet wisselen.

Mijn mails worden enkel geraadpleegd tijdens de openingsuren van de bibliotheek, nl. op zaterdag- en zondagvoormiddag en op maandagavond. Als u mij mailt voor meer inlichtingen, … hou er dan rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat ik u antwoord. Wenst u snel reactie ? Contacteer mij dan op mijn gsm.

Plaats van levering : af te spreken (liefst ergens halverwege beide woonplaatsen en op een plaats waar u de gelegenheid hebt om even te checken of alle onderdelen van het aangeboden toestel aanwezig zijn)

Betaling : liefst cash tegen overhandiging van het toestel

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten