vrijdag 10 september 2010

Ik maak uw doop-,communie-,bruidssuiker

Hallo,

bent U in verwachting van een klein wondertje, een communiefeest in het verschiet, trouwfeest of gewoon een relatiegeschenk nodig? Heeft U geen zin om het allemaal zelf te maken of lukt het niet wegens tijdsgebrek, inspiratie, gezondheidsredenen?

Dan heb ik voor U de oplossing!!

Ik maak uw alles voor U klaar. Als U mij de artikelen bezorgt of samen met mij wil bestellen en zegt hoe U de uitvoering ervan ziet, kan ik aan de slag!

Ik kan ook voor een presentatiestuk zorgen via bestelling.

U geeft me een belletje als de kleine spruit er is ten laatste na 2 dagen staat uw bestelling klaar voor afhaling...

Hebt U interesse?

Stuur me gerust een mailtje

Vele groetjes

Jessica

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten